30 iunie 2010

Tipic romanilor


                        Astazi mergand prin Polus am vazut niste cozi interminabile la casele de marcat.Ce e atata coada aici? Credeam ca au fost ceva reduceri sau mai stiu ce ..desi pe vremurile astea.. cam greu reducerile.Ma duc eu, imi rezolv ce aveam  de rezolvat acolo..ma intredpt spre casa de marcat sa platesc ceea ce aveam in cos. La toate casele de marcat oameni stand la coada..cu carucioarele pline si il intreb pe o doamna de aproximativ 45 50 de ani cam asa ''De ce e asa coada mare,cu carucioarele pline..numai sa nu cedeze rotile? Stiti ce a raspuns? Pentru ca TVA creste de la 1 Iulie pana la 24 %.Ce dracu ma? ziceam in gandul meu...nu vedeam rostul acestor cumparaturi exagerate.Poate erau si de la ceva alimentare mai mici sau chioscuri..dar nu cred. Deci mi se pare absurd ca pt 5% in plus sa faci cumparaturi asa multe.Dupa calculele mele ar fi undeva la 100 lei s-ar mai adauga 5 lei. WTF? E 5 lei. nu 50.Degeaba cumperi acum milioane de baxuri de apa plata,n saci de faina,zahar, miliarde de rude de salam.Dar asta e tipic romanilor.Hai sa fim seriosi proviile se vor termina si tot v-a trebui sa le cumperi la noul pret.
                    Sucks.Ce-a mai mare tampenie ever..si asa e doar la noi romanii....

Niciun comentariu: