20 iunie 2010

Rezumat primul an de facultate




        Cum toata lumea ma intreaba cum a fost primul an facultativ .. am zis sa scriu si aici deci cu ce sa incep?
Cand am mers prima zi la facultate parca mergeam la taierea capului :))) am vazut amfiteatrul plin ochi , caldura mare , emotii asa si asa.. si i-am ascultat pe domnii profesori cum ne povesteau tot felul de chestii plictisitoare despre oragnizare orar ..chestii de astea:D. Prima sesiune a fost destul de agitata toata lumea era stresata...multi dintre noi ziceau ca nu fac numarul de credite inainte sa dam primul examen :)).Cand ne ziceau colegii din anii superiori ca o sesiune face cat 3 BAC-uri ziceau ca glumesc..dar la noi chiar asa era:D.Scapam cu bine de sesiune .. desigur nu au lipsit iesirile in oras seara si alte nebunii de genul asta. Semestrul 2 am avut ocazia sa ne cunoastem mult mai bine cand am plecat cu facultatea in stagiu de practica de 5 zile in Hateg la Baru Mare si nu.. nu e ''baru'' e Baru :D.Am masurat,calculat,reprezentat pe plan.. ne mai iesea cate 2 cladiri suprapuse sau drumul intra in cladiri..dar am rezolvat noi cumva =)).Am sarbatorit zile de nastere, am jucat carti ... la greu..desigur nu au lipsit certurile ..frustrarile si asa mai departe. A fost un an frumos , am cunoscut persoane de toate genurile si multe alte lucruri frumoase. Deci mergeti la facultate ca aveti doar de castigat :))  

Niciun comentariu: